23948sdkhjf

Supermarkeder indrettet for mænd vinder frem

I USA eksperimenterer detailvareproducenten Procter & Gamble med at indrette særlige indkøbsområder, hvor mænd er målgruppen.
Derfor har New York City's Westside Market i New York indrettet en såkaldt 'man aisle' (mandegang) med mandlige produkter. I Danmark arbejder store detailkæder på en effektivisering af indkøbsturen. Det skriver Kristeligt Dagblad.

Maia Sejersen, kommunikationskonsulent i Dansk Supermarked, der står bag Føtex, Bilka og Netto, siger, at de forsøger at tage højde for, at nogle kunder ikke ønsker at tilbringe lang tid i supermarkedet.

Hos Coop A/S, der driver Kvickly, SuperBrugsen, Fakta og Irma, mener informationsdirektør Jens Juul Nielsen ligeledes, at der skal være større fokus på den mandlige målgruppe.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093